• Compania germana intrece orice limite, atunci cand vine vorba despre respectarea relatiei cu clientii sai • Iesenii sunt de-a dreptul scosi din minti cand se trezesc deconectati de la electricitate pe motive care mai de care mai absurde • Cu toate ca isi recunosc greseala, cei de la E.ON ii obliga pe ieseni sa plateasca toate taxele (majorate recent) ca sa poata redeveni clienti • Furnizorul german de electricitate este cea mai reclamata firma din Iasi
Iesenii sunt innebuniti de debransarile abuzive la care sunt supusi de furnizorul E.ON. Cu toate ca sunt cu plata facturilor la zi, oamenii sunt deconectati de catre compania germana, pe motive cat se poate de stupide. Daca in multe cazuri, reprezentantii E.ON dau vina pe "erori de soft", in unele situatii, aceste debransari de la furnizarea energiei electrice nasc suspiciuni serioase.
In urma cu doar cateva luni, compania germana a marit taxele de reconectare si a introdus o noua taxa, sub forma unei garantii. S-a ajuns in punctul in care un client care a fost debransat era obligat sa plateasca circa 600 de lei pentru a fi iarasi reconectat.
"Am niste probleme foarte serioase cu E.ON. Este a doua oara intr-un an cand imi taie curentul electric si niciodata nu a fost din vina mea. Prima data s-a intamplat in primavara. Am ramas fara lumina, iar ei au spus ca a fost vorba despre o greseala la soft. A fost greseala lor, insa eu a trebuit sa umblu si sa platesc taxa de reconectare plus o garantie de 3 milioane pe care eram obligat sa o platesc. Acum s-a intamplat iarasi", povesteste ieseanul Ionut Dumbrava. Zilele acestea, clientul E.ON a ramas iarasi fara energie electrica in casa pe motiv de neplata, desi acesta isi plateste facturile lunar. "Sunt cu toate facturile la zi, dar tot mi-au taiat curentul, pe motiv ca am restante de plata. Am fost recent sa achit factura pe luna trecuta l