Foto: Laurențiu Mich, Mediafax Foto
Meciul România – Turcia (0-2) a lăsat în urmă concurența: peste patru milioane de români în fiecare minut pe post. Partida de pe Antena 1 l-a bătut la scor și pe Suleyman Magnificul (Kanal D), cu care s-a intersectat o oră.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiența meciului de aseară, dar și a intervalului în care turcii lui Suleyman au concurat direct cu România – Turcia.
Serialul de pe Kanal D s-a intersectat cu meciul de pe Antena 1 pe durata primei reprize și a pauzei. În intervalul de intersecție, meciul a avut o audiență mai mult decât dublă. De exemplu, la nivelul întregii țări, la meci se uitau peste 2,3 milioane de români, în timp ce puțin peste un milion urmăreau Suleyman Magnificul.
O diferență notabilă a fost la publicul comercial, care s-a dus spre meci: 1,24 milioane de persoane între 18 și 49 de ani pe Antena 1, doar 387.000 pe Suleyman.
Audiența meciului România – Turcia (Antena 1) și a serialului Suleyman Magnificul (Kanal D), pe intervalul în care s-au intersectat (21.00-22.02):
Pe durata întregii partide, Antena 1 a avut o audiență medie de peste patru milioane de români în fiecare minut. Dintre aceștia, peste 2,5 milioane au fost din orașe.
Antena 1 a fost lider detașat pe toate targeturilor. Pe segmentul commercial (18-49 de ani) meciul a atras 1,35 milioane de persoane pe minut (24,1 rating), de câteva ori mai mare decât a următorul clasat, Kanal D (272.000 de persoane, 4,9 rating).
Partida de pe Antena 1 a avut o audiență aproape egală cu meciul România – Ungaria, de săptămâna trecută, transmisă tot de Antena 1, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Audiența posturilor TV marți, 10 septembrie, pe intervalul meciului România – Turcia, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținăto