Un nou serviciu online pentru livrarea de mâncare la domiciliu a fost lansat, săptămâna aceasta, în România. Foodpanda, lider în acest domeniu pe pieţele emergente, a devenit disponibil şi pentru publicul din România cu acces la internet.
Comenzile online de mâncare au luat o amploare din ce în ce mai mare în ţara noastră, în ultimii ani apărând zeci de site-uri sau agregatoare de restaurante cu livrare la domiciliu. Foodpanda aduce un suflu nou pe domeniu, fiind unul dintre puţinele locuri în care clientul poate adăuga pe aceeaşi comandă mâncare variată din meniurile mai multor restaurante. Serviciul este disponibil deocamdată în Bucureşti, putând fi accesat pe site-ul companiei, foodpanda.ro, lansat săptămâna aceasta.
Astfel o comandă poate include pizza, orez cu pui Shanghai, îngheţată sau alte deserturi de la restaurante specializate în gelaterie, toate fiind livrate la domiciliul clientului. Oferta include deocamdată circa 50 de restaurante, însă oficialii companiei au de gând să extindă numărul acestora în următoarele şase luni până la câteva sute. La nivel mondial nu mai puţin de 15.000 restaurante livrează mâncare la domiciliu prin foodpanda, în 28 de ţări.
Comanda poate fi efectuată de pe orice terminal conectat la internet, smartphone, laptop, tabletă. Aplicaţia pentru smartphone poate fi descărcată de aici. Aplicaţiile foodpanda sunt totodată printre cele mai descărcate din lume în ceea ce priveşte comenzile online de mâncare.
"Ceea ce încercăm noi să facem este să le aducem restaurantelor, la modul virtual, clienţi care să-i ceară bucătarului exact ceea ce vor", declară Ralf Wenzel, co-fondator şi director general foodpanda la nivel global. El spune că de multe ori se întâmplă ca bucătarul să stea degeaba pentru nu are de onorat nicio comandă, iar foodpanda pune accentul tocmai pe folosirea acestui timp pierdut.
Dezvoltare do