“Cea mai mare oportunitate a noastra este data de clientii care inca mai suna la restaurante sa faca comenzi. Ne uitam la faptul ca 90% din piata nu este inca exploatata. Nu vrem sa luam clienti de la concurenta, cea mai mare competitivitate este data de restaurantele care sunt inca offline”, a explicat managerul.
Foodpanda este o platforma globala care permite utilizatorilor sa isi comanda mancare online si apoi livreaza produsele dorite. Aceasta reuneste in jur de 15.000 de restaurante din 28 de tari.
Practic, serviciul lansat de Rocket Internet, unul dintre cele mai mari incubatoare de afaceri online din lume, targeteaza 3 miliarde de posibili consumatori de pe patru continente: Europa, Asia, Africa si America Latina.
“Restaurantele au margini mici, iar astfel isi pot creste veniturile. Pentru ca mancarea este ceva ce comanzi aproape zilnic, nu este ca si cum ai cumpara o masina de spalat. De aceea este un business care merge oriunde, asta este partea fascinanta”, a mai spus Ralf Wenzel.
El a declarat ca adesea restaurantele nu stiu care sunt preferintele consumatorilor si, de aceea, meniurile cel mai des comandate sunt surprinzatoare. Astfel, in Rusia se comanda cel mai des sushi, in Vietnam portiile de burgeri, iar in Senegal- inghetata.
Printre tarile care genereaza cele mai mari venituri pentru Foodpanda se mumara India, Brazilia si Rusia.Pana la finalul anului vor sa se extinda in Timisoara, Brasov si Constanta
Serviciul lansat anul trecut, a fost introdus de saptamana trecuta si in Romania, insa deocamdata doar in Bucuresti. Pana la finalul anului acesta va fi extins si in Timisoara, Brasov si Constanta.
De altfel, dintre cele 28 de tari unde este disponibila platforma, cinci sunt din Europa, insa toate fac parte din Europa Centrala si de Est (Romania, Ungaria, Polonia, Romania si Cehia).
“In pietele in care sunte