Rocket Internet, incubator german de afaceri online, intra pe piata romaneasca prin platforma de livrare de mancare foodpanda.ro. Compania colaboreaza, in prezent, cu peste 50 de restaurante din Bucuresti si estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, va deveni lider de piata pe acest sector.
Totodata, foodpanda.ro va fi disponibila si in alte orase ale tarii.
Rocket Internet a fost fondat in urma cu mai bine de cinci ani, are sediul central la Berlin, si opereaza pe toate cele cinci continente, in peste 50 de tari, avand mai mult de 700 de angajati. Grupul are in portofoliu peste 75 de companii active independente, in care lucreaza peste 20.000 de persoane.
“Lansarea pe piata din Romania se afla in linie cu strategia noastra de a transforma Foodpanda intr-un brand global. Mai mult decat atat, Romania este o tara cu un potential puternic pe zona de livrare de mancare si cu o crestere rapida in gradul de utilizare a Internetului”, a declarat Ralf Wenzel, co-fondator si managing director Foodpanda la nivel global.
In momentul de fata, compania colaboreaza cu mai mult de 15.000 restaurante pe plan global si este lider de piata in majoritatea tarilor in care opereaza. Anul acesta, Foodpanda s-a exins in 17 tari din cele 28 in care activeaza, si targetand peste 3 miliarde de persoane.
“Obiectivul nostru este sa contribuim la cresterea vanzarilor tuturor partenerilor nostri si sa devenim lideri de piata in sectorul de livrari de mancare, in urmatorul an”, a spus Dan Macarie, country manager Foodpanda Romania.
Referitor la obiceiurile de consum ale romanilor, Dan Macarie subliniaza faptul ca acestia comanda mancare online mai ales in timpul saptamanii, intre orele 12:00 si 16:00, dar si dupa orele 19:00. Mai mult decat atat, desi romanii sunt fani infocati ai pizza, in ultima perioada se poate observa