Moshe Greidinger, CEO al companiei Cinema City Internatioanal, cel mai extins lanţ loc de cinematografe, prezent în 15 centre comerciale, speră ca în decurs de cinci ani numărul de bilete vândute să ajungă la 20 de milioane, în creştere cu 150% faţă de nivelul anului trecut, pe măsură ce operatorii de profil vor ajunge tot mai aproape de clienţi, iar obiceiul de a merge periodic la film va căpăta o răspândire mai largă.
Anul trecut în România au fost „rupte“ în jur de 8 milioane de bilete la intrarea în cinematografe, iar Cinema City a vândut peste 4 milioane dintre acestea, spune el. Continuarea pe ZFCorporate
Moshe Greidinger, CEO al companiei Cinema City Internatioanal, cel mai extins lanţ loc de cinematografe, prezent în 15 centre comerciale, speră ca în decurs de cinci ani numărul de bilete vândute să ajungă la 20 de milioane, în creştere cu 150% faţă de nivelul anului trecut, pe măsură ce operatorii de profil vor ajunge tot mai aproape de clienţi, iar obiceiul de a merge periodic la film va căpăta o răspândire mai largă.
Anul trecut în România au fost „rupte“ în jur de 8 milioane de bilete la intrarea în cinematografe, iar Cinema City a vândut peste 4 milioane dintre acestea, spune el. Continuarea pe ZFCorporate