Clienţii Romtelecom vor avea mai puţin timp la dispoziţie pentru a achita facturile. Operatorul de telecomunicaţii a redus cu opt zile termenul de plată în care facturile pot fi achitate fără penalizări şi a majorat şi penalizările pentru plăţile realizate după scadenţă.
Astfel, termenul maxim de plată se va modifica începând cu facturile emise abonaţilor în luna octombrie, termenul de plată fiind diminuat de la 22 la 14 zile de la data emiterii. În ceea ce priveşte cuantumul penalităţilor de întârziere pentru neplata facturii la scadenţă, clienţii care depăşesc termenul vor achita penalităţi 0,5 la sută pe zi calculate asupra valorii neachitate, până la plata integrală a datoriei. Înainte de implementarea penalităţii de 0,5 la sută pe zi, penalităţile erau de 0,15 la sută pentru întârzieri la plată de până la 15 zile, respectiv 0,35 la sută pentru întârzieri la plată mai mari de 16 zile, până la desfiinţarea serviciilor.
Prin intermediul acestor schimbări, Romtelecom se aliniază la condiţiile oferite pe piaţă şi de ceilalţi operatori locali. În cazul în care nu sunt de acord cu modificările propuse de Romtelecom, clienţii pot rezilia contractul, fără a plăti penalităţi, dacă transmit companiei prin scrisoare recomandată o notificare de reziliere.
Clienţii Romtelecom vor avea mai puţin timp la dispoziţie pentru a achita facturile. Operatorul de telecomunicaţii a redus cu opt zile termenul de plată în care facturile pot fi achitate fără penalizări şi a majorat şi penalizările pentru plăţile realizate după scadenţă.
Astfel, termenul maxim de plată se va modifica începând cu facturile emise abonaţilor în luna octombrie, termenul de plată fiind diminuat de la 22 la 14 zile de la data emiterii. În ceea ce priveşte cuantumul penalităţilor de întârziere pentru neplata facturii la scadenţă, clienţii care depăşesc termenul vor achita penalităţi 0