La un an de la preluarea conducerii RTC Proffice Experience, Gabriel Mureşanu anunţă atingerea primelor obiective strategice asumate în septembrie 2012, precum şi startul pentru atingerea nivelului următor în relansarea şi dezvoltarea companiei.
Gabriel Mureşanu a preluat iniţiativa în derularea programului de relansare a brandului RTC Proffice Experience, anunţat de Oresa Ventures în aprilie 2012, şi a finalizat prima etapă a acestui program, după primul an de mandat, constând în creşterea portofoliului de produse şi reorganizarea forţei de vânzări.
Pentru 2013, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 5% faţă de anul anterior, fiind prima creştere înregistrată de RTC în ultimii 5 ani. Creșterea de datorează dublării rulajelor pe câteva branduri de papetărie și o creștere cu aproximativ 30% pentru produsele de protocol. Evoluția susţine tendinţa conform căreia clienţii companii se orientează către produse de calitate şi aleg branduri renumite de pe acest segment, în defavoarea produselor ieftine.
„Extinderea gamei de produse precum şi lansarea noului catalog RTC reprezintă numai o parte a procesului de relansare a companiei către nivelul de furnizor unic, de tip one-stop-shop de soluţii complete pentru birou. Obiectivul nostru este să oferim clienţilor RTC un serviciu complet: calitate la cel mai bun preţ şi reduceri de cost prin centralizarea achiziţiilor către un singur furnizor”, a declarat Gabriel Mureşanu, director general RTC Proffice Experience.
De asemenea, în 2012 a fost înregistrată o creştere de 30% yoy pe gama de produse administrative, protocol şi curăţenie. Chiar dacă acest segment nu reprezintă core target-ul RTC, rezultatele indică o replicare pe plan local a unei tendinţe la nivel internaţional, conform căreia jucătorii din industria de papetărie îşi diversifică serviciile pe care le oferă clienţilor c