Urmare Ordinului Prefectului din 26.08.2013 privind verificarea stadiului de pregatire al unitatilor de invatamant pentru desfasurarea in bune conditii a anului scolar 2013-2014, va transmitem textul raportului sintetic privind aceasta tematica:
TIPUL CONTROLULUI: Control tematic.
PERIOADA CONTROLULUI: 26 august-6 septembrie 2013.
TEMA CONTROLULUI: Pregatirea unitatilor de invatamant /conexe pentru inceperea anului scolar 2013-2014.
NUMĂR UNITĂȚI ȘCOLARE (PJ și STRUCTURI) CONTROLATE: 35.
DOMENII SUPUSE CONTROLULUI: Curriculum, Resurse umane, Resurse materiale și financiare.
ASPECTE URMĂRITE:
I. -Integritatea imprejmuirilor perimetrului unitatii de invatamant;
II. - Existenta autorizatiei sanitare de functionare-existenta solutiilor pentru aprovizionarea cu apa potabila (acolo unde exista autorizatii aprobate pe propria raspundere) - conform situatiei transmise de catre DSP Prahova;
III.-Igienizarea spatiilor de studiu si a toaletelor ;pentru toaletele din curte ,verificarea integritatii pardoselii de catre firme autorizate ;
IV.- Verificarea acoperirii canalizarilor si asigurarea lor impotriva desfacerii,actiuni realizate numai de catre firme autorizate;
V. - Verificarea consolidarii si a rezistentei balustradelor de la scarile de acces ;
VI.- Existenta unui certificat de garantie incheiat cu firmele de constructii cu privire la siguranta pe care o confera lucrarile executate ( copertine suspendate ,scari, balustrade, instalatii/echipamente care in cadere pot conduce la accidentarea elevilor );
VII. -Stadiul lucrarilor de consolidare /reabilitare a cladirilor ( unde este cazul);
VIII.-Initiative pentru contactarea firmelor care verifica buna functi