Incubatorul german de afaceri online Rocket Internet a ales România faţă de alte ţări din regiune pentru a extinde platforma online foodpanda, un agregator care le permite utilizatorilor să comande mâncare de la mai multe restaurante, datorită ratei de mare de penetrare a internetului în rândul populaţiei şi a numărului tot mai mare de utilizatori de smartphone-uri, potrivit lui Ralf Wenzel, cofondator şi managing director al foodpanda la nivel global.
„În România sunt din ce în ce mai multe persoane care accesează internetul în fiecare zi, folosesc un smartphone, intră pe reţelele de socializare, cumpără haine online, comandă taxiul online şi numărul acestora este într-o continuă creştere. Compania are ca target fiecare utilizator de internet, iar în România sunt circa şase milioane de utilizatori de internet”, a spus Ralf Wenzel. Continuarea pe ZFCorporate
Incubatorul german de afaceri online Rocket Internet a ales România faţă de alte ţări din regiune pentru a extinde platforma online foodpanda, un agregator care le permite utilizatorilor să comande mâncare de la mai multe restaurante, datorită ratei de mare de penetrare a internetului în rândul populaţiei şi a numărului tot mai mare de utilizatori de smartphone-uri, potrivit lui Ralf Wenzel, cofondator şi managing director al foodpanda la nivel global.
„În România sunt din ce în ce mai multe persoane care accesează internetul în fiecare zi, folosesc un smartphone, intră pe reţelele de socializare, cumpără haine online, comandă taxiul online şi numărul acestora este într-o continuă creştere. Compania are ca target fiecare utilizator de internet, iar în România sunt circa şase milioane de utilizatori de internet”, a spus Ralf Wenzel. Continuarea pe ZFCorporate