Vânzările brutăriei bucureştene de produse de panificaţie de specialitate franceză ajung la 900 de euro pe zi, a spus Monica Aliman, acţionar la Pain Plaisir la emisiunea de business ZF Live de miercuri, 11 septembrie.
Ce a spus Monica Aliman la ZF Live:
Sperăm să ne recuperăm investiţia de 200.000 euro în 3 ani
Am luat credit de la bancă de 60.000 euro, restul din resurse proprii
Vânzări de 800-900 de euro pe zi
Valoarea bonului este în medie de 20-30 de lei
În medie, intră 150-200 de clienţi pe zi în brutărie
O baghetă tradiţională franceză este 4,5 lei, s-a redus de la 5 lei în urma scăderii TVA la pâine
Făina o importăm din Franţa. Cea din România nu era ceea ce îşi dorea brutarul
Făina românească este mai puţin panificabilă decât cea românească şi are nevoie de aditivi. Ne-am dorit o făină curată
Ouăle sunt bulgăreşti, pentru că nu există ouă pasteurizate româneşti.
Drojdia e turcească
Vanilia o luăm din Madagascar
Avem 9 angajaţi, ne pregătim să mai angajăm încă 2
Vrem să creştem natural. Am ales să ne diversificăm gama de produse începând din septembrie. Am deschis magazinul cu 3 tarte, acum avem 6.
N-am deschis un restaurant pentru că logistica este îngrozitoare şi investiţia necesară este mare
Eu mi-am investit toţi banii în brutărie, Irina şi-a vândut apartamentul iar Tom a făcut un împrumut consistent de la părinţi
Surpriza noastră este că din ce în ce mai mulţi seniori vin şi cumpără produse de la noi.
Concurenţa nu ne sperie deloc, o aşteptăm cu drag. Vedem Bucureştiul ca un oraş european în care produsele de calitate trebuie să fie disponibile şi accesibile tuturor.
Temerile noastre pot fi legate de schimbările legislative şi de forţa de muncă pentru că este foarte greu să găseşte oameni calificaţi în profesii de genul acesta: patiser,