“Cel mai mare esec profesional este atunci cand am pierdut un client, s-a intamplat o singura data si am fost uluit. Am fost uluit. Account-ul nu a inteles, art director-ul nu a fost pe faza, clientul nu a vrut sa spuna, asistenta nu a stiut. Un lant intreg de ciondaneli si cumva din doua, trei intrebari iti dai seama. Intrebi <
El adauga ca nu poti sa fii antreprenor fara sa inveti continuu. “Cel mai mult am invatat gandindu-ma bine inainte de a face ceva. Cine nu are timp sa se gandeasca inainte de a face ceva si se apuca direct, cheltuie foarte mult timp odihnindu-se intre procese”, mai spune cofondatorul Friends Advertising.
Agentia a fost infiintata in urma cu zece ani de catre Sorin Tranca si Bojan Spasič. Anul trecut, Friends Advertising a avut o cifra de afaceri de 3,83 milioane de lei (0,86 mil. euro), mai mult cu 67% fata de anul anterior. Cel mai greu moment a fost in 2009. Era sa inchidem agentia
“Cand am deschis aceasta agentie, in 2003, in Romania era un an mai prost decat este 2013. De la statutul de star de creatie ma duceam la unul in birou care ma intreba <
Insa cel mai greu moment pentru companie a fost in 2009, cand a