În primul semestru al anului 2013, Lasselsberger România, proprietarul brandului Cesarom, a înregistrat o creştere cu 15% a volumului de plăci ceramice livrate, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat ieri compania, într-un comunicat de presă.
"Atenţia sporită acordată îmbunătăţirii calităţii serviciilor, creşterea numărului de parteneri, cât şi investiţiile realizate în modernizarea liniilor de producţie şi în dezvoltarea portofoliului prin producerea de gresie porţelanată reprezintă doar unii dintre factorii care au condus la o creştere consistentă a volumului de livrări din semestrul I al acestui an", a declarat Sergiu Apolzan, director Vânzări al Lasselsberger România.
Potrivit reprezentantului companiei, alţi factori care au contribuit la mărirea volumului de plăci ceramice livrate în primele şase luni ale acestui an au fost investiţiile susţinute în activitatea de marketing şi de promovare, precum şi lansarea în 2013 a 10 colecţii de gresie şi faianţă, care respectă cele mai noi tendinţe internaţionale din domeniu.
În ceea ce priveşte modificările comportamentului de achiziţie al plăcilor ceramice, problemele generate de produsele ieftine şi de o calitate îndoielnică i-au determinat pe români să evalueze mai atent ofertele de pe piaţă.
În ciuda faptului că reprezentanţii companiei estimează, în acest an, o scădere a pieţei de profil cu cel puţin 8%, aceştia se arată optimişti vizavi de cifrele pe care Lasselsberger le va înregistra în 2013.
"Anul acesta, estimăm că businessul companiei va rămâne la acelaşi nivel raportat în 2012, de 40 de milioane de euro, însă, având în vedere rezultatele din primul semestru, proiecţia noastră bugetară va fi probabil revizuită în sens pozitiv", a mai spus Sergiu Apolzan. Acesta a subliniat că, în prezent, fabrica din Cluj are o capacitate de producţie de 6,7 milioane de metri pătraţi