"Consecinţă imediată a faptului că ai promovat cel mai bun din echipă, dintr-odată sigur output-ul acelei echipe s-a diminuat considerabil iar faptul că el poate sau nu să fie cel mai bun manager nu se ştie încă. E un pariu pe care poţi sau nu să-l câştigi", a spus Andrei Pitiş, preşedintele Asociaţie Patronală a Industriei de Software şi Servicii (ANIS) în emisiunea de business ZF Live de joi, 12 septembrie.
Pitiş consideră că un manager bun nu este cel care se bazează pe logică, ci cel care are dobândeşte caracteristică de empatie şi comunică eficient cu angajaţii.
"Multe persoane tehnice se bazează pe logică pentru a reuşi în această poziţie. Când eşti manager sau manager de manager acest lucru nu mai e suficient. Ai nevoie de empatie, comunicare, feeling", a spus Pitiş.
"Consecinţă imediată a faptului că ai promovat cel mai bun din echipă, dintr-odată sigur output-ul acelei echipe s-a diminuat considerabil iar faptul că el poate sau nu să fie cel mai bun manager nu se ştie încă. E un pariu pe care poţi sau nu să-l câştigi", a spus Andrei Pitiş, preşedintele Asociaţie Patronală a Industriei de Software şi Servicii (ANIS) în emisiunea de business ZF Live de joi, 12 septembrie.
Pitiş consideră că un manager bun nu este cel care se bazează pe logică, ci cel care are dobândeşte caracteristică de empatie şi comunică eficient cu angajaţii.
"Multe persoane tehnice se bazează pe logică pentru a reuşi în această poziţie. Când eşti manager sau manager de manager acest lucru nu mai e suficient. Ai nevoie de empatie, comunicare, feeling", a spus Pitiş.