A treia ediție Patru nunți și o provocare, de pe Pro TV, rămâne pe locul doi în audiențe, la nivel național și la orașe. Singurul target pe care emisiunea de pe Pro TV a fost pe primul loc este cel comercial (18-49 de ani).
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele emisiunii Patru nunți și o provocare de ieri (miercuri, 11 septembrie):
NAȚIONAL. Antena 1 a condus aseară pe publicul național. Filmul 6 gloanțe, difuzat de postul din Băneasa, a fost urmărit de 1,3 milioane de români (7% rating). Nunțile de pe Pro TV au fost pe locul al doilea, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori (6,5% rating).
URBAN. La orașe, nuntașii au avut o audiență de 733.000 de privitori pe minut (7% rating). Pro TV s-a poziționat tot pe locul al doilea, sub Antena 1, care avea 811.000 de telespectatori (7,7%).
COMERCIAL. Publicul cu vârste între 18 și 49 de ani a fost al Pro TV. Patru nunți și o provocare a fost urmărit de 497.000 (8,9 rating) de persoane, în timp ce la Antena 1 s-au uitat 420.000 (7,5) de telespectatori.
Audiențele posturilor TV pe intervalul emisiunii Patru nunți și o provocare de miercuri, 11 septembrie, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiențele posturilor TV pe intervalul emisiunii Patru nunți și o provocare de miercuri, 11 septembrie, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citește și