Retailerul german Lidl, intrat oficial pe piaţa locală în 2011, reia expansiunea cu două magazine în provincie şi vrea să mai deschidă până la finalul acestui an încă şapte unităţi, urmând a ajunge la un total de 169 de magazine cu profil de discount.
Retailerul german Lidl, intrat oficial pe piaţa locală în 2011, reia expansiunea cu două magazine în provincie şi vrea să mai deschidă până la finalul acestui an încă şapte unităţi, urmând a ajunge la un total de 169 de magazine cu profil de discount.
„Lidl continuă să se dezvolte în România, iar această dezvoltare este în strânsă legătură cu planurile noastre de expansiune. Ne propunem ca până la finalul acestui an să ajungem la un număr de 169 de magazine“, au răspuns reprezentanţii grupului german unei solicitări a ZF.
Ei nu au oferit valoarea investiţiei în fiecare magazin, însă potrivit datelor ZF aceasta se ridică la circa un milion de euro fără suma necesară cumpărării terenului. Potrivit estimărilor ZF, afacerile Lidl au trecut în 2012 de 500 de milioane de euro.
Citiţi mai multe detalii pe www.zfcorporate.ro
Retailerul german Lidl, intrat oficial pe piaţa locală în 2011, reia expansiunea cu două magazine în provincie şi vrea să mai deschidă până la finalul acestui an încă şapte unităţi, urmând a ajunge la un total de 169 de magazine cu profil de discount.
Retailerul german Lidl, intrat oficial pe piaţa locală în 2011, reia expansiunea cu două magazine în provincie şi vrea să mai deschidă până la finalul acestui an încă şapte unităţi, urmând a ajunge la un total de 169 de magazine cu profil de discount.
„Lidl continuă să se dezvolte în România, iar această dezvoltare este în strânsă legătură cu planurile noastre de expansiune. Ne propunem ca până la finalul acestui an să ajungem la un număr de 169 de magazine“, au răs