Prin aceasta tranzactie, ZenithOptimedia, agentia de media a grupului Publicis va prelua controlul Zenith Romania, companie care anterior era doar afiliata agentiei.
Lansata in anul 2000 de catre Maria Tudor si Radu Florescu, Zenith Romania este o agentie care ofera servicii integrate de media incluzand achizitie si planificare de spatiu de publicitate, strategie de comunicare, digital, cercetare si evaluarea a investitiei veniturilor.
Actionarii Zenith Media Communications sunt Radu Fracis Florescu (1%), Maria Tudor (5%) si compania cipriota Peziona Enterprises Limited (94%), potrivit celor mai recente date de la Registrul Comertului.
Compania are peste 50 de angajati si clienti locali si internationali precum Carrefour, Reckitt Benckiser, L’Oréal, Nestlé, ING Group si Mercedes-Benz.
In 2012, agentia a avut afaceri de 39,4 milioane de euro si un profit net de 1,6 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.
Biroul de la Bucuresti este unul dintre cele aproximativ 250 ale retelei ZenithOptimedia la nivel mondial si face parte din regiunea ZenithOptimedia Nord, Centru si Estul Europei, o zona care inregistreaza printre cele mai mari cresteri la nivelul companiei.
Citeste si:Regina Maria, preferata pentru a ajunge prima femeia de pe o bancnota romaneascaRegina Maria a recrutat ca CEO un fost director adjunct la BTSergiu Negut a plecat de la Regina Maria
"Cu pozitia foarte buna pe care o are pe piata, Zenith Romania contribuie semnificativ la cresterea din rgiune”, a declarat Nicole Pruesse, CEO al ZenithOptimedia pentru regiunea Europei de Nord, Centrale si de Est.
Pe de alta parte, Maria Tudor, directorul general al Zenith Romania, a declarat ca aceasta este ultima faza a integrarii agentiei in reteaua globala ZenithOptimedia. Ea a adaugat ca tranzactia este o dovada de angajamentului pe care grupul Publicis l-a fata