Postul Realitatea TV va primit o scrisoare de atenționare de la CNA cu privire la o campanie UNICEF de strângere de fonduri dedicată copiilor cu dizabilități din România, care s-a desfășurat în perioada iunie-august.
Mesajul principal al campaniei era “donează lunar 2 euro pentru copiii cu dizabilitați”. Principala problema a spotului era că nu comunica clar modalitățile de taxare. Astfel, în cazul celor care donau o dată 2 euro, li se retrăgeau automat câte alți doi euro în fiecare lună. În campanie nu se preciza clar cum se poate renunța la donație sau pe ce perioadă se opresc cei 2 euro din factura la telefonul mobil.
Consiliul Național al Audiovizualului va transmite postului Realitatea TV, prin scrisoarea de atenționare, că trebuie să le comunice telespectatorilor faptul că pot renunța la donația lunară de 2 euro printr-un sms cu mesajul STOP.
http://youtu.be/qNCVht28Zq8
“Postul trebuia să fie mai responsabil. Informarea este incompletă. Cât durează această donație, un an, pentru toata viața, până la expirarea abonamentului?”, a întrebat Cristina Trepcea, membru CNA.
Narcisa Iorga, membru CNA, către reprezentanta postului Realitatea TV:
“Ați fi de acord să dați cu o frecvența destul de mare o informare în care să se spună că pentru a stopa donația la UNICEF este necesar să se trimită un sms cu mesajul STOP?”
Mura Franculescu: “Da, cu siguranta.”
Postul Realitatea TV va primit o scrisoare de atenționare de la CNA cu privire la o campanie UNICEF de strângere de fonduri dedicată copiilor cu dizabilități din România, care s-a desfășurat în perioada iunie-august.
Mesajul principal al campaniei era “donează lunar 2 euro pentru copiii cu dizabilitați”. Principala problema a spotului era că nu comunica clar modalitățile de taxare. Astfel, în cazul celor care donau o dată 2 euro, li se retrăgeau automat câte alți doi eur