În primul semestru al anului 2013, Lasselsberger România, deţinătorul brandului Cesarom şi principalul producător local de profil, a înregistrat o creștere cu 15% a volumului de plăci ceramice livrate, față de aceeași perioadă a anului trecut.
„Atenția sporită acordată îmbunătățirii calității serviciilor, creșterea numărului de parteneri, cât și investițiile realizate în modernizarea liniilor de producție și în dezvoltarea portofoliului prin producerea de gresie porțelanată reprezintă doar unii dintre factorii care au condus la o creștere consistentă a volumului de livrări din semestrul I al acestui an”, a declarat Sergiu Apolzan, Director Vânzări al Lasselsberger România.
Potrivit reprezentantului companiei, alți factorii care au contribuit la mărirea volumului de plăci ceramice livrate în primele șase luni ale acestui an au fost investițiile susținute în activitatea de marketing și de promovare, precum și lansarea în 2013 a zece colecții de gresie și faianță, care respectă cele mai noi tendințe internaționale din domeniu.
Prețurile de vânzare ale plăcilor ceramice pornesc de la 15-16 lei și pot ajunge până la câteva sute de lei pe metru pătrat, nivelul mediu al acestora situându-se la aproximativ 28-30 de lei, cu TVA inclus.
În ciuda faptului că reprezentanții companiei estimează, în acest an, o scădere a pieței de profil cu cel puțin 8%, aceștia se arată optimiști vizavi de cifrele pe care Lasselsberger le va înregistra în 2013.
“Anul acesta, estimăm că business-ul companiei va rămâne la același nivel raportat în 2012, de 40 de milioane de euro, însă, având în vedere rezultatele din primul semestru, proiecția noastră bugetară va fi probabil revizuită în sens pozitiv”, a mai spus Sergiu Apolzan.
Acesta a subliniat că, în prezent, fabrica din Cluj are o capacitate de producție de 6,7 milioane de metri pătrați anual, din 201