Studiul a măsurat preferințele consumatorilor români și a luat în considerare gradul de încredere și implicarea emoțională față de un brand.
„Suntem mândri că Gerovital, o marcă a inovației românești și un produs deosebit de apreciat la nivel mondial, rămâne cel mai îndrăgit brand de îngrijire”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.
De asemenea, Gerovital se află pe locul al patrulea în topul general al celor mai puternice 50 de branduri românești, alcătuit de Unlock Market Research. Alături de acesta, în top mai sunt prezente atât brandul Farmec, cât și Doina, care a avut o urcare spectaculoasă de opt poziții în top față de anul trecut, datorită extinderilor de gamă și a menținerii calității și eficienței specifice produselor Doina.
Studiul a măsurat preferințele consumatorilor români și a luat în considerare gradul de încredere și implicarea emoțională față de un brand.
„Suntem mândri că Gerovital, o marcă a inovației românești și un produs deosebit de apreciat la nivel mondial, rămâne cel mai îndrăgit brand de îngrijire”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.
De asemenea, Gerovital se află pe locul al patrulea în topul general al celor mai puternice 50 de branduri românești, alcătuit de Unlock Market Research. Alături de acesta, în top mai sunt prezente atât brandul Farmec, cât și Doina, care a avut o urcare spectaculoasă de opt poziții în top față de anul trecut, datorită extinderilor de gamă și a menținerii calității și eficienței specifice produselor Doina.