Vânzările de medicamente generice, care au pierdut teren în ultimii ani ajungând să aibă o pondere de 43% din volumul total al pieţei şi 23% din valoare, ar putea începe să câştige cotă de piaţă, în condiţiile în care ministrul sănătăţii anunţă noi măsuri pentru încurajarea consumului, iar un val de noi lansări se apropie.
Spre comparaţie, în 2008 vânzările de generice reprezentau 47% din volumul pieţei farma şi 24% din valoare, arată datele companiei de cercetare de piaţă Cegedim citate de Asociaţia Producătorilor de Medicamente Generice din România (APMGR).
Continuarea pe ZFCorporate
Vânzările de medicamente generice, care au pierdut teren în ultimii ani ajungând să aibă o pondere de 43% din volumul total al pieţei şi 23% din valoare, ar putea începe să câştige cotă de piaţă, în condiţiile în care ministrul sănătăţii anunţă noi măsuri pentru încurajarea consumului, iar un val de noi lansări se apropie.
Spre comparaţie, în 2008 vânzările de generice reprezentau 47% din volumul pieţei farma şi 24% din valoare, arată datele companiei de cercetare de piaţă Cegedim citate de Asociaţia Producătorilor de Medicamente Generice din România (APMGR).
Continuarea pe ZFCorporate