Având în vedere numărul mare de persoane de pe raza județului Mureș care dețin acte de identitate expirate, conducerea Direcției de Sănătate Publică (DSP) Mureș solicită farmaciștilor mureșeni ca în cazul în care identifică astfel de persoane să le îndrume spre serviciile publice comunitare locale de evidență a persoanelor de la domiciliul acestora în vederea obținerii unui act de identitate valid.
Anunțul a venit în urma unei adrese emise de Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Mureș. ”Având în vedere adresa Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș nr. 6346/2013, în contextul realizării atribuțiilor specifice ce vă revin în activitatea de legitimare a cetățenilor, vă rugăm ca, în situația în care personalul de specialitate identifică persoane care dețin documente de identitate expirate să fie îndrumate la serviciile publice comunitare locale de evidență a persoanelor de la domiciliul acestora în vederea obținerii unui act de identitate valid”, a precizat dr. Adrian Mureșan, directorul executiv al DSP Mureș.
În județul Mureș un număr de 20.161 de persoane dețin acte de identitate cu termenul de valabilitate expirat.
Legislația prevede ca înainte cu cel mult 180 de zile de la expirarea termenului de valabilitate a actului de identitate, dar nu mai puțin de 15 zile, titularul sau reprezentantul legal al acestuia are obligația de a solicita eliberarea unui nou act de identitate. În caz contrar, este pasibil de amendă cu sume cuprinse între 40 și 80 lei.
Aceasta pagina a fost parcursa de 3 ori de catre cititorii nostrii. Va multumim Dumneavoastra si tuturor celorlalte persoane interesate.
Având în vedere numărul mare de persoane de pe raza județului Mureș care dețin acte de identitate expirate, conducerea Direcției de Sănătate Publică (DSP) Mureș solicită farmaciștilor mureșeni ca în cazul în car