Fostul căpitan al echipei naţionale de baschet şi omul declarat de cinci ori cel mai bun baschetbalist din România, Virgil Stănescu, este un fan declarat al maşinilor cu stil şi personalitate.
Preşedintele jucător al clubului de baschet Steaua CSM Eximbank deţine în garajul său o adevărată bijuterie pe patru roți. Este vorba despre un Ford Mustang din 1965, cu un motor de 3.200 centrimetri cubi, comenzi electrice şi copertină decapotabilă. În acelaşi timp, Virgil conduce şi un Mini Cooper S, 1,6 litri benzină, 184 CP, culoare roşie.
"Conduc două maşini pe care le iubesc la fel de mult. În viaţa cotidiană, folosesc mai mult Cooper-ul pentru că este sportiv, practic şi dinamic. Chiar dacă nu are dimensiunile unui SUV, acest automobil este foarte spaţios chiar şi pentru mine, un tip cu o înălţime de peste 2 metri. Cu cealaltă maşină, Fordul, prefer să merg în zilele mai liniştite", a spus Virgil Stănescu.
Fostul căpitan al echipei naţionale de baschet şi omul declarat de cinci ori cel mai bun baschetbalist din România, Virgil Stănescu, este un fan declarat al maşinilor cu stil şi personalitate.
Preşedintele jucător al clubului de baschet Steaua CSM Eximbank deţine în garajul său o adevărată bijuterie pe patru roți. Este vorba despre un Ford Mustang din 1965, cu un motor de 3.200 centrimetri cubi, comenzi electrice şi copertină decapotabilă. În acelaşi timp, Virgil conduce şi un Mini Cooper S, 1,6 litri benzină, 184 CP, culoare roşie.
"Conduc două maşini pe care le iubesc la fel de mult. În viaţa cotidiană, folosesc mai mult Cooper-ul pentru că este sportiv, practic şi dinamic. Chiar dacă nu are dimensiunile unui SUV, acest automobil este foarte spaţios chiar şi pentru mine, un tip cu o înălţime de peste 2 metri. Cu cealaltă maşină, Fordul, prefer să merg în zilele mai liniştite", a