Aproape 2.000.000 de români au petrecut la Românii au ales să-şi petreacă seara la Patru nunţi şi o provocare, iar ProTv a fost lider absolut de audienţă, pe toate segmentele de public. În minutul de aur al ediţiei, 21:27, aproape 2.000.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări erau cu ochii pe ProTv.
În intervalul orar 20:26 – 22:30, atunci când a fost difuzat show-ul, ProTv a obţinut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o medie de 10,3 puncte de rating şi 25,1% cotă de piaţă. Şi publicul din mediul urban şi-a petrecut seara pe ProTv, care şi aici a condus detaşat, cu o medie de 8,1 puncte de rating şi 16,9 procente din cota de piaţă.
Clasamentul se menţine şi la nivelul întregii ţări, unde ProTv a înregistrat o medie de 7,9 puncte de rating şi 16,1 procente din cota de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a obţinut 5,4 puncte de rating şi 11 procente din cota de piaţă.