Vânzările de plăci ceramice ale grupului austriac Lasselsberger, ce deţine brandul Cesarom, au crescut în volum cu 15% în primul semestru comparativ cu acelaşi interval al anului precedent.
„Creşterea numărului de parteneri, cât şi investiţiile în modernizarea liniilor de producţie şi în dezvoltarea portofoliului prin producerea de gresie porţelanată reprezintă doar unii dintre factorii care au condus la o creştere a volumului de livrări“, a spus Sergiu Apolzan, director de vânzări al Lasselsberger România.
Lasselsberger SA şi Sanex, companiile prin care austriecii de la Lasselsberger activează pe piaţa locală, au avut anul trecut afaceri de circa 40 de milioane de euro, iar pentru 2013 austriecii estimează un rulaj similar.
„Având în vedere rezultatele din primul semestru, proiecţia noastră bugetară va fi probabil revizuită în sens pozitiv“, a spus Apolzan. Lasselsberger deţine o fabrică la Cluj cu o capacitate de producţie de 6,7 milioane de metri pătraţi anual.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.09.2013
Vânzările de plăci ceramice ale grupului austriac Lasselsberger, ce deţine brandul Cesarom, au crescut în volum cu 15% în primul semestru comparativ cu acelaşi interval al anului precedent.
„Creşterea numărului de parteneri, cât şi investiţiile în modernizarea liniilor de producţie şi în dezvoltarea portofoliului prin producerea de gresie porţelanată reprezintă doar unii dintre factorii care au condus la o creştere a volumului de livrări“, a spus Sergiu Apolzan, director de vânzări al Lasselsberger România.
Lasselsberger SA şi Sanex, companiile prin care austriecii de la Lasselsberger activează pe piaţa locală, au avut anul trecut afaceri de circa 40 de milioane de euro, iar pentru 2013 austriecii estimează un rulaj similar.
„Având în vedere rezultatele din primul semes