ProSport e prima publicaţie din România care a testat noul model BMW. Maşina va fi lansată în octombrie
40.796 euro, TVA inclus, este preţul de pornire pentru BMW Seria 4 Coupé, în varianta 420d
După ani şi ani în care, pe străzile din România, am fost obişnuiţi cu „treiari”, „cinciari” sau „şeptari”, un automobil pe care stă inscripţionat 420d nu are cum să nu atragă priviri curioase. Vorbim, după cum v-aţi dat seama, despre noul Seria 4 Coupé, model lansat de producătorul bavarez în ideea înlocuirii lui Seria 3 Coupé. La prima vedere, chiar şi fără să consultăm fişa tehnică, vedem un Coupé mai lung şi mai lat decât predecesorul său, cu linii foarte agresive, dar care curg spre spate şi evidenţiază sportivitatea pe care nemţii au vrut să o imprime. ProSport a avut la dispoziţie motorizarea de 2.0 litri diesel care dezvoltă 184 de cai putere şi un cuplu maxim de 380 Nm.
Comodă şi pentru pasagerii din spate
La prima întâlnire te îndrăgosteşti. Două uşi, faruri full LED, fante în aripi cu scop de a reduce emisiile de CO2 şi „şolduri” late, cea mai lată parte a maşinii. În interior lucrurile nu sunt foarte diferite faţă de Seria 3 Coupé pentru şofer, dacă ne raportăm la instrumentele de bord. Totuşi, poziţia la volan pare mult mai joasă, lucru care dă încredere în special atunci când vine vorba despre viteza potrivită pentru abordarea virajelor. În spate, cele două locuri pentru pasageri oferă surprinzător de mult spaţiu. Confortul ar fi fost ireproşabil dacă existau şi mânere laterale sau în palfon pentru a nu risca „amestecarea” pasagerilor în curbe strânse.
Trezeşte pilotul din tine!
Inevitabilul „frecuş” în traficul bucureştean a fost urmat de un drum, cu maşina plină, până la Sighişoara. Seria 4 Coupé în varianta 420d se dovedeşte a fi o maşină extrem de echilibrată. Puterea e suficientă pentru