După trei ediții în care a fost pe locul doi în țară și la orașe, emisiunea Patru nunți și o provocare a fost pe primul loc la a patra difuzare pe Pro TV. A fost o emisiune specială, în care telespectatorii au văzut cununia și nunta unui cuplu gay. Mihai și Daniel s-au luptat cu celelalte mirese pentru premiu.
Cu nunta gay, Pro TV a fost pe primul loc pe toate targeturile: național, urban și comercial. Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară:
NAȚIONAL. Peste un milion și jumătate de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea Patru nunți și o provocare. Audiența a fost cu aproape jumătate de milion de telespectatori mai mare decât a locului doi, ocupat de Antena 1.
URBAN. Nunta gay a fost urmărită și la orașe. Aproape 850.000 de orășeni se uitau la Pro TV, cu aproape 300.000 mai mulți decât telespectatorii locului următor, Antena 1. COMERCIAL. Pro TV a fost pe prima poziție și pe segmentul comercial. La emisiune s-au uitat 578.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut (10,3 rating). Un sfert din tinerii care aveau televizoarele deschise aseară urmăreau nunta gay de pe Pro TV (25,1 cotă de piață).
Pe intervalul emisiunii, la Antena 1 se uitau 336.000 de telespectatori din acest segment (6 rating).
De altfel, și la două din celelalte ediții, Patru nunți a fost pe primul loc numai pe segmentul comercial.
Audiența posturilor TV joi, 12 septembrie, pe intervalul emisiunii Patru nunți și o provocare, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV joi, 12 septembrie, pe intervalul emisiunii Patru nunți și o provocare, în mediul U