Facebook testează o noua funcţie care permite videoclipurilor să pornească automat în cadrul versiunii de mobil, în încercarea reţelei de socializare cu 1,15 miliarde de utilizatori de a deveni mai atractivă pentru companiile care îşi promovează produsele şi serviciile prin spoturi publicitare, scrie Reuters.
Videoclipurile vor porni automat însă în mod silenţios în secţiunea de noutăţi ale utilizatorului iar sonorul va porni la un simplu click, potrivit unei postări a reprezentaţilor Facebook pe blogul companiei.
Doar videoclipurile postate pe Facebook de către utilizatorii Facebook persoane fizice, celebrităţi sau muzicieni vor beneficia de această nouă funcţie în timpul testelor, potrivit Facebook. Testarea funcţiei video se va face pe un grup restrâns de utilizatori din SUA.
Potrivit mai multor rapoarte din ultimele luni, Facebook intenţionează să taxeze brandurile puternice cu până la 2,4 milioane de dolari pentru 15 minute de publicitate.
Facebook testează o noua funcţie care permite videoclipurilor să pornească automat în cadrul versiunii de mobil, în încercarea reţelei de socializare cu 1,15 miliarde de utilizatori de a deveni mai atractivă pentru companiile care îşi promovează produsele şi serviciile prin spoturi publicitare, scrie Reuters.
Videoclipurile vor porni automat însă în mod silenţios în secţiunea de noutăţi ale utilizatorului iar sonorul va porni la un simplu click, potrivit unei postări a reprezentaţilor Facebook pe blogul companiei.
Doar videoclipurile postate pe Facebook de către utilizatorii Facebook persoane fizice, celebrităţi sau muzicieni vor beneficia de această nouă funcţie în timpul testelor, potrivit Facebook. Testarea funcţiei video se va face pe un grup restrâns de utilizatori din SUA.
Potrivit mai multor rapoarte din ultimele luni, Facebook intenţionează să taxeze brandurile puternice