Centrul comercial Băneasa Shopping City va găzdui 13 noi magazine, majoritatea pe segmentul vestimentar, au anunţat, într-un comunicat, reprezentanţii companiei Băneasa Developments SRL, administratorul mall-ului din nordul Bucureştiului. "Cu ocazia noului sezon toamnă-iarnă, Băneasa Shopping City deschide o serie de magazine care vor aduce consumatorilor un motiv în plus să experimenteze noile tendinţe de fashion şi beauty. Toate aceste magazine contribuie la formarea unui mix unic de branduri prin care clienţii Băneasa Shopping City pot găsi surse de inspiraţie pentru un trai frumos şi pentru răsfăţul de zi cu zi", se arată în comunicatul citat.
Cărtureşti deschide în Băneasa Shopping City, un concept store cu un design unic. Brandul este deja cunoscut pentru implicarea activă în revitalizarea vieţii artistice din România, dar şi în campanii de responsabilizare socială.
Celio este un brand în permanentă evoluţie ce se adresează bărbatului urban, pentru care o garderobă masculină trebuie să răspundă exigenţelor calităţii, simplităţii şi confortului. Ţinutele brandului se vor găsi în centrul comercial începând cu jumătatea lunii octombrie.
Crabtree este un pionier al produselor cosmetice de peste 40 de ani. Crabtree & Evelyn îmbină cel mai bine natura şi ştiinţa, tradiţia şi inovaţia, luxul şi confortul pentru a aduce clienţilor săi o multitudine de beneficii pentru corp, piele şi îngrijirea casei.
ELC Center creează jucării fantastice, concepute pentru a ajuta copiii să-şi dezvolte imaginaţia şi creativitatea. Pe parcursul anului şcolar produsele brandului îi vor ajuta pe cei mici să înveţe mult mai uşor.
Brandul Guban a reuşit prin experienţa şi profesionalismul dobândit de-a lungul timpului să ofere o gamă vastă de modele de încălţăminte pentru femei. Cu un design nou, inovator, produsele Guban se reinventează şi doresc să redevină u