“Interesul generat de prima editie a fost mare – oamenii ne intrebau din aprilie-mai anul acesta cand va fi a doua editie”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.ro.
Conferinta se va axa pe teme precum “Cum sa bugetezi social media si SEM”, “Cum sa schimbi site-ul fara sa produci o criza SEO”, “Cum sa iti protejezi reputati si brandul prin SEO si PPC”.
Printre invitati se numara Brad Geddes, fondator Certified Knowledge, John Heffernan, digital marketing sales director la The Foundry Communications sau Judith Lewis, de la Beyond.
Citeste si:Platforma online de promovare a designerilor romani, Molecule-F.com, vizeaza strainatateaO viziune ALTFEL despre online-ul romanesc: Wall-Street.ro afirma, specialistii dau noteEXCLUSIV: Surpriza in actionariatul 2Parale - fondatorul Leo Burnett investeste in companie, Daniel Enache face exit
O lista completa a invitatilor poate fi parcursa aici.
Evenimentul se va desfasura pe parcursul a doua zile, pretul pentru o zi fiind de 109 euro. Pentru ambele zile, pretul este de 120 de euro.
“Interesul generat de prima editie a fost mare – oamenii ne intrebau din aprilie-mai anul acesta cand va fi a doua editie”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.ro.
Conferinta se va axa pe teme precum “Cum sa bugetezi social media si SEM”, “Cum sa schimbi site-ul fara sa produci o criza SEO”, “Cum sa iti protejezi reputati si brandul prin SEO si PPC”.
Printre invitati se numara Brad Geddes, fondator Certified Knowledge, John Heffernan, digital marketing sales director la The Foundry Communications sau Judith Lewis, de la Beyond.
Citeste si:Platforma online de promovare a designerilor romani, Molecule-F.com, vizeaza strainatateaO viziune ALTFEL despre online-ul romanesc: Wall-Street.ro afirma, specialistii dau noteEXCLUSIV: Surpriza in actionariatul 2Parale - fondatorul Leo Burnett investeste in companie, Dan