Grupul francez anunţă că, după finalizarea achiziţiei hipermarketurilor Real numărul angajaţilor săi se dublează, iar compania va ajunge astfel în primii cinci angajatori din ţara noastră.
Auchan a finalizat achiziția celor 20 de hipermarketuri, iar convergența celor două companii va fi realizată în mai puțin de un an, precizează conducerea investitorului francez. Tranzacţia a fost finalizată pe 6 septembrie, ca urmare a acordului semnat în 2012 cu grupul german Metro și a avizului Consiliului Concurenței. „Dorim să realizăm convergența celor 20 de magazine și trecerea sub marca și comerțul Auchan în mai puțin de un an. Prioritățile noastre în această perioadă sunt integrarea celor 5.000 de noi colaboratori, oferind fiecăruia șansa la reușită, cucerirea și fidelizarea de noi clienți, propunându-le un comerț bazat pe discountul generalizat”, susţine directorul Auchan România, Patrick Espasa.
Auchan România ajunge la 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafață de vânzare de 252.000 m2, 10.000 de angajați, trei platforme logistice, 70 de milioane de clienți anual și o cifră de afaceri de 4,5 miliarde de lei, fără taxe. Compania devine, astfel, a doua rețea de comerț, ca suprafață de vânzare. Grupul francez este prezent în 13 ţări şi are 287.000 angajaţi, fiind organizat în diviziile hipermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliară (342 centre comercial Immochan), banca (Oney Banca Accord) şi comerţ electronic. Grupul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 60,2 miliarde euro și a avut 2,2 miliarde clienți. Auchan a semnat în 2012 achiziția hipermarketurilor Real din Europa de Est, de la Metro Grup. Aceasta a vizat 91 de hipermarketuri în Polonia, Ucraina, Rusia, România şi 13 galerii comerciale în ultimele două ţări.