Compania care deţine brandul japonez “Hello Kitty” a confirmat că o berărie din Taiwan a primit aprobarea pentru a produce şase varietăţi de bere sub denumirea “Hello Kitty”.
Berea introdusă şi pe piaţa din China este produsă de Taiwan Tsing Beer Co. şi are arome de fructe, cum ar fi piersica, lămâia, fructul pasiunii sau bananele.
“Berea produsă în Taiwan a fost introdusă şi pe piaţa din China, unde acest tip de băuturi reprezintă un trend nou”, a declarat David Marchi, directorul companiei Sanrio, care a creat personajul Hello Kitty în urmă cu 40 de ani.
“Sunt atât de uşoare şi gustoase încât cei care le gustă pot spune cu greu ca beau bere”, a declarat Eric Jou, un blogger din Beijing, care a scris un articol despre noua băutură.
Berea Hello Kitty conţine jumătate din volumul de alcool dintr-o bere americană cum este Budweiser (5%).
În 2010, pe piaţa americană a fost introdus vinul Hello Kitty, fiind promovat sub sloganul “Our favorite girl has grown up” (“Fetiţa noastră favorită a crescut”), sugerând că brandul favorit al adolescentelor se adresează acum şi adulţilor.
Sursa: apropo.ro
Compania care deţine brandul japonez “Hello Kitty” a confirmat că o berărie din Taiwan a primit aprobarea pentru a produce şase varietăţi de bere sub denumirea “Hello Kitty”.
Berea introdusă şi pe piaţa din China este produsă de Taiwan Tsing Beer Co. şi are arome de fructe, cum ar fi piersica, lămâia, fructul pasiunii sau bananele.
“Berea produsă în Taiwan a fost introdusă şi pe piaţa din China, unde acest tip de băuturi reprezintă un trend nou”, a declarat David Marchi, directorul companiei Sanrio, care a creat personajul Hello Kitty în urmă cu 40 de ani.
“Sunt atât de uşoare şi gustoase încât cei care le gustă pot spune cu greu ca beau bere”, a declarat Eric Jou, un blogger din Beijing, care a scris un articol despre noua băut