Auchan a finalizat pe 12 septembrie achizitia celor 20 de hipermarketuri Real din Romania, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre grupul Auchan si Metro.
Consiliul Concurentei a validat tranzactie la finalul lunii iulie a acestui an.
“Calendarul nostru este unul ambitios, dorim sa realizam convergenta celor 20 de magazine si trecerea sub marca si comertul Auchan in mai putin de un an”, a declarat Patrick Espasa, directorul general al Auchan Romania, care a mentionat ca prioritatea in aceasta perioada va fi integrarea celor 5.000 de noi colaboratori .
Auchan Romania, in noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 mp, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe. Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privati din Romania si a doua retea de comert, ca suprafata totala de vanzare la nivel national.
Citeste si:Auchan cumpara de la NEPI un hipermarket din Pitesti cu 28,7 mil. euroAuchan dezvolta malluri. Cel mai mare pariu, un proiect-gigant pe platforma TractorulDivizia imobiliara a Auchan incepe sa dezvolte primele proiecte in Romania
Al 10-lea grup de distributie din lume, Grupul Auchan este prezent in 13 tari si are 287.000 colaboratori. Este organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliara (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) si e-commerce, carora li se adauga alte activitati si directii de crestere. Viziunea grupului Auchan este de a imbunatati puterea de cumparare si calitatea vietii unui numar cat mai mare de clienti, alaturi de colaboratori responsabili, profesionisti, pasionati si apreciati.
In 2012, grupul a inregistrat