Adevărul e că e greu să intri pe piaţa asta a cazanelor de ţuică, mai ales când ştii să le şi repari, aşa cum se întâmplă în cazul de faţă. Aşa că trebuie să apelezi la o strategie de marketing inteligentă, aşa cum era să se întâmple în cazul de faţă. După cum vedeţi, a fost adăugat un „Crede şi tu” deasupra, dar mesajul este prea vag. Potenţialul client, care şi aşa e destul de credul, trebuia să fie şi mai mult încurajat. De exemplu, mesajul putea să fie mai clar: „Crede şi tu, pentru că o să câştigi la loto dacă îţi repari cazanul la noi”. Sau „Crede şi tu, pentru că, dacă apelezi la noi, Dumnezeu îţi va umple cazanul cu ţuică”. Vorba aia, a transformat o rudă de-a Lui apa în vin. E mult mai uşor să umple un cazan cu ţuică. În fine, putea să se inspire după un slogan celebru şi să scrie: „Dormi liniştit! Cazanul face ţuică singur pentru tine”. În concluzie: dacă vrei să prosteşti clientul, fă-o până la capăt şi nu te opri la mijlocul sloganului.
Adevărul e că e greu să intri pe piaţa asta a cazanelor de ţuică, mai ales când ştii să le şi repari, aşa cum se întâmplă în cazul de faţă. Aşa că trebuie să apelezi la o strategie de marketing inteligentă, aşa cum era să se întâmple în cazul de faţă. După cum vedeţi, a fost adăugat un „Crede şi tu” deasupra, dar mesajul este prea vag. Potenţialul client, care şi aşa e destul de credul, trebuia să fie şi mai mult încurajat. De exemplu, mesajul putea să fie mai clar: „Crede şi tu, pentru că o să câştigi la loto dacă îţi repari cazanul la noi”. Sau „Crede şi tu, pentru că, dacă apelezi la noi, Dumnezeu îţi va umple cazanul cu ţuică”. Vorba aia, a transformat o rudă de-a Lui apa în vin. E mult mai uşor să umple un cazan cu ţuică. În fine, putea să se inspire după un slogan celebru şi să scrie: „Dormi liniştit! Cazanul face ţuică singur pentru tine”. În concluzie: dacă vrei să prosteşti clientul, fă-o până la c