Cu ocazia noului sezon toamnă-iarnă, Băneasa Shopping City deschide 13 noi magazine de fashion, beauty si nu numai.
Cărturești deschide în Băneasa Shopping City, un concept store cu un design unic. Brandul este deja cunoscut pentru implicarea activă în revitalizarea vieții artistice din România, dar și în campanii de responsabilizare socială.
Celio este un brand în permanentă evoluţie ce se adresează bărbatului urban, pentru care o garderobă masculină trebuie să răspundă exigențelor calității, simplității și confortului. Ținutele brandului se vor găsi în centrul comercial începând cu jumătatea lunii octombrie.
Crabtree este un pionier al produselor cosmetice de peste 40 de ani. Crabtree & Evelyn îmbină cel mai bine natura și știința, tradiția și inovația, luxul și confortul pentru a aduce clienților săi o multitudine de beneficii pentru corp, piele și îngrijirea casei.
ELC Center creează jucării fantastice, concepute pentru a ajuta copiii să-și dezvolte imaginația și creativitatea. Pe parcursul anului școlar produsele brandului îi vor ajuta pe cei mici să învețe mult mai ușor.
Brandul Guban a reușit prin experiența și profesionalismul dobândit de-a lungul timpului să ofere o gamă vastă de modele de încălțăminte pentru femei. Cu un design nou, inovator, produsele Guban se reinventează și doresc să redevină un simbol al eleganței.
La Martina intră în premieră pe piața din România în Băneasa Shopping City, cu o gamă completă de produse clasice: colecțiile pentru bărbați, femei și copii. Brandul este emblematic pentru sportul de polo călare, partener al „Guards Polo Club” - clubul de polo asociat cu Familia Regală Britanică.
Magazinul Luisa Spagnoli, recent deschis în Băneasa Shopping City prezintă colecții premium ce inspiră eleganță prin îmbinarea între țesăturile distinse și liniile inedite. Universul Luisa Spagn