Utilizând avansata arhitectură modulară din aluminiu PLA, adică o variaţie a Land Rover’s Premium Lightweight Architecture, crossoverul sportiv cu o gardă la sol de 21,3 cm este afişat în toată splendoarea sa într-o superbă nuanţă „Cesium Blue” cu lucrături închise la culoare în zona vitrată.
Lung de 4.718 mm, lat de 1.959 mm, cu 1.649 mm înălţime şi o distanţă între axe de 2.905 mm, Jaguar C-X17 Concept este un studiu cu un profil puternic, acoperiş plonjat şi stopuri pe orizontală inspirate de la roadsterul F-Type. Blocurile optice frontale trezesc un sentiment de deja-vu prin comparaţia directă cu limuzinele XF şi XJ. Plafonul are o caracteristică specială, aceea de a oferi o panoramă eliptică.
SUV-ul premium al britanicilor beneficiază de sistemul integral Intelligent All-Wheel Drive pilotat electronic. De la schimbătorul de viteze rotativ se pot selecta trei moduri de conducere pentru C-X17 Concept, şi anume „Road”, „Sport” şi „All-Road, fiecare implicând setări distincte.
La interior sunt oferite patru fotolii individuale, cu alte două locuri de ocazie în spaţiul cargo. Infotainment-ul este asigurat de două TFT-uri gemene, existând şi funcţie Head-Up Display ce proiectează pe parbriz holograme color cu diverse informaţii sau atenţionări pentru şofer. Jantele pe 23 de ţoli din aluminiu sunt finisate în „Dark Atlas Graphite” şi fac un contrast de efect cu albastrul intens al caroseriei.
Sistemele arhitecturale pretabile noii platforme a studiului C-X17 permit o producţie axată pe volume ceva mai mari, permisivitatea acestei structuri dând o mai mare libertate în configurarea interiorului şi detaliilor de exterior. Jaguar, marcă controlată de indienii de la Tata, îşi va expanda linia curentă de modele cu noi sedanuri premium în segmentul mediu C/D.
Motoarele ce vor susţine vânzările vor avea performanţe deosebite (peste 300 km/h) cât şi em