Studiul MPV-ului Initiale Paris calcă pe urmele seriilor de monovolume Espace şi se vrea un trend setter ce renunţă la designul pătrăţos în favoarea unor linii inspirate din arhitectură şi aeronautică.
La 4,85 metri, Renault Initiale Paris Concept arată prestigios dar fără excese, cu toate că prezintă încă reziduri stilistice de la defunctul Avantime. Acesta pierde în greutate 250 kg din masa actualului Grand Scenic, lăudabil de altfel, mai ales în condiţiile în care piaţa europeană este axată pe consumuri de carburant cu pipeta.
Grila frontală cu patru trepte descrescătoare ce converg într-un trapez inversat spre bară integrează logo-ul cu rombul Renault, artificiile colaterale siglei fiind interpretate într-o formă geometrică ca la Captur. Farurile cu LED se întind preponderent pe orizontală, stilul fiind asemuit noilor sosiţi în gama partenerului de concern Nissan.
Stâlpul parbrizului bifurcat pentru a degaja o vizibilitate mai bună, precum şi plafonul translucid crează un soi de prismă de sticlă prin care se revarsă la interior razele astrului în timpul zilei. Se poate varia intensitatea iluminării în vreme ce noaptea, plafonul poate contribui la un joc de lumini şi umbre.
Suprafaţa vitrată laterală are în spate un al doilea triunghi cu vârful orientat spre plafon ce îi conferă studiului Renault Initiale Paris Concept o tăietură sportivă ce aminteşte de futuristul Avantime şi Vel Satis.
Noul concept-car promite a impresiona şi la interior, degajând o vitalitate asemenea unui salon. Bordul bombat şi panourile interioare rotunjite ale portierelor fac o trecere unitară ca la Subaru Tribeca. Consola proiectează prin intermediul display-urilor imagini video şi informaţii complete cu datele de bord. Crossoverul lifestyle va menţine pe modelul de serie soluţia cu şapte locuri ce vin la pachet cu o modularitate de excepţie.
Sub capotă, Rena