Cele mai multe persoane care îşi caută un loc de muncă îşi doresc să aibă propriul lor site web sperând că le va oferi mai multe şanse de angajare, însă acesta nu este decât o mare pierdere de timp, scrie BloombergBusinessWeek.
Un studiu făcut pe 3.000 de participanţi realizat de către Workfolio, o companie de site-uri personale, arată că 7% dintre respondenţi au propriul lor site, în timp ce 80% îşi doresc unul. Potrivit reprezentanţilor Workfolio, o astfel de prezenţă pe Internet îţi creşte vizibilitatea online în cadrul motoarelor de căutare. Aceştia spun că site-urile personale, prezenţa în cadrul reţelelor de socializare şi un brand personal bine definit sunt cerinţele pentru a atrage atenţia potenţialilor angajatori. Un alt studiu al Workfolio a arătat că 56% din manageri consideră un site personal un plus al unui candidat la angajare.
Nu sunt însă toate aceste rezultate favorabile pentru Worfolio?, sugerează cei de la BloombergBusinessWeek, care susţin că site-urile personale sunt doar o mare pierdere de timp.
Orice angajator care este interesat de prezenţa unui posibil candidat la job online, îl va căuta cel mai probabil în cadrul reţelelor de socializare, Facebook, Twitter, Instagram sau Tumblr.
Cei mai mulţi dintre noi există pe Internet, fie că vor sau nu iar cine îşi doreşte o cronologie a job-urilor, o poate realiza în cadrul reţelei de socializare profesională LinkedIn, notează Bloomberg BusinessWeek.
Orice oră petrecută pe propriul tău site este o oră pierdută din viaţa ta, o oră în care puteai să-ţi începi chiar propria ta afacere. În timp ce unele persoane consideră că un site personal te face să arăţi mai profesional, alte persoane spun că arată cât de mult ai nevoie de un job, mai notează publicaţia.
Cele mai multe persoane care îşi caută un loc de muncă îşi doresc să aibă prop