Alex Zamfir, acționar al Funvertising, fosta AdVenture. Foto: Paginademedia.ro
După zece ani, agenția de publicitate AdVenture își schimbă numele și anunță o schimbare. Compania se va numi Funvertising, iar șefii agenției spun că schimbarea numelui vine după o perioadă mai lungă de rebranding și de schimbări în firmă.
Despre ce este vorba, în continuare. Înainte de explicațiile oferite de Alex Zamfir, acționar al agenției, câteva date despre companie:
AdVenture este agenția de publicitate care s-a ocupat de prima campanie a lui Sorin Oprescu pentru primăria Capitalei, din 2008. Unul dintre acționarii AdVenture este Alex Zamfir, prieten din copilărie cu Mircea Oprescu, fiul primarului. Agenția a semnat atunci spotul Buldogul. AdVenture l-a avut client pe Oprescu și în următoarele campanii.
În portofoliul agenției de publicitate se regăsesc clienți precum CEZ, Volvo, Servier Pharma, VB Leasing, Academica Medical Center, A&D Pharma, Optiblu și producătorul de lapte Lactag.
Spotul Buldogul:
“Atmosfera din industrie, din ultimii ani, ne-a adus în această situație“, explică pentru Paginademedia.roAlex Zamfir. “Aveam două variante: să stăm și să ne lamentăm și să încercăm să facem ceva”.
Ce s-a întâmplat, spune Alex Zamfir:
“După un training cu un specialist american, Lawrence Cohen, am început să implementăm ceea ce se numește listening partnership. De ce? Ne-am dat seama că lumea nu mai ascultă, că nu știm să ascultăm. În ce constă exercițiul: în fiecare zi, prin rotație, ne ascultăm unul pe celălalt. Fiecare are cinci minute să povestească ceva, fără a fi întrerupt, apoi rolul se schimbă. Facem acest exercițiu de un an.”
“În primăvară, am văzut o prezentare a lui Dan Pink, care vorbea despre motivațiile extrinseci, precum recompensele și pedepsele și cele intrinseci (aprecierea la locul de muncă). Am realizat că atunci c