La scurtă vreme după debutul oficial al noului Opel Insignia din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, oficialii mărcii au publicat preţurile modelului pentru pieţele ţintă. În România, preţul maşinii porneşte de la 21.185 euro cu TVA inclus.
Salonul auto german nu a consimţit doar apariţia facelift-ului pentru Insignia, ci şi restilizarea versiunii performante Insignia OPC, precum şi adăugarea unei versiuni noi în gamă, Insignia Country Tourer.
Modificările aduse berlinei din Rüsselsheim presupun atât un design proaspăt, mai exclusivist, cât şi tehnologii menite să crească eficienţa şi performanţele. Noul Insignia se laudă cu o îmbunătăţire globală, de la nivelul şasiului şi al motorizărilor până la interiorul mult mai atractiv pentru fanii gadgeturilor.
Gama de propulsoare presupune unităţi noi, cele mai interesante opţiuni fiind clasicul 2.0 CDTI în cele două versiuni de putere ale sale (120 CP / 140 CP) şi performantul 2.0 BiTurbo CDTI de 195 CP, dar şi benzinarele 2.0 SIDI Turbo cu 250 CP sau 1.6 SIDI Turbo de 170 CP. Acestea pot fi comandate fie cu transmisie manuală, fie automată, ambele cu şase rapoarte şi aduc implicit un sistem Start / Stop. În plus, motoarele mai puternice pot beneficia şi de sistemul de tracţiune integrală.
În ţara noastră, cea mai ieftină versiune este cea cu motorizarea 1.8 ECOTEC de 140 CP. Aceasta va scoate din buzunarele clienţilor 21.185 euro, iar aceeaşi motorizare, pe caroseria Sports Tourer, necesită 1.165 euro suplimentari, adică un preţ de achiziţie de 22.350 euro cu taxe incluse.
Noul sosit în gamă, Insignia Country Tourer, porneşte de la 34.525 euro cu TVA inclus, valabil pentru motorizarea 2.0 DTH (163 CP), transmisie manuală cu şase trepte şi sistem de tracţiune integrală.
Versiunea de performanţă a modelului, OPC, capabil de 330 CP, are ca preţ de pornire suma de 39.820 euro, pentru var