Auchan România va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real achiziţionate de la grupul Metro în mai puţin de un an, reţeaua retailerului ajungând astfel la 31 de magazine, peste 10.000 de angajaţi şi afaceri cumulate de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
„Calendarul nostru este ambiţios, dorim să realizăm convergenţa celor 20 de magazine şi trecerea sub marca şi comerţul Auchan în mai puţin de un an. Priorităţile noastre în această perioadă sunt: integrarea celor 5.000 de noi colaboratori (...) propunându-le un comerţ bazat pe discountul generalizat (…)“, a declarat directorul general al Auchan România, Patrick Espasa.
Tranzacţia Auchan-Real a fost finalizată joi, 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între Grupul Auchan şi Metro Group şi a validării primite din partea Consiliului Concurenţei din România la sfârşitul lunii iulie. Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise şi alte două în construcţie, o suprafaţă netă de vânzare de 252.000 metri pătraţi, peste 10.000 de angajaţi, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienţi anual şi o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.09.2013
Auchan România va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real achiziţionate de la grupul Metro în mai puţin de un an, reţeaua retailerului ajungând astfel la 31 de magazine, peste 10.000 de angajaţi şi afaceri cumulate de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
„Calendarul nostru este ambiţios, dorim să realizăm convergenţa celor 20 de magazine şi trecerea sub marca şi comerţul Auchan în mai puţin de un an. Priorităţile noastre în această perioadă sunt: integrarea celor 5.000 de noi colaboratori (...) propunându-le un comerţ bazat pe discountul generalizat (…)“, a declarat directorul general al Aucha