O pagina pe Facebook, de sustinere a bijutierului din Nisa acuzat ca a ucis un hot a ajuns sa aiba, sambata, 1,2 milioane de like-uri. Amploarea fenomenului a suscitat dezbateri si indoieli pe Twitter.
Pe pagina de Facebook, majoritatea utilizatorilor denunta "statul ce a renuntat la misiunea de a-si proteja cetatenii", scrie 20minutes.fr. "Din nefericire traim intr-o tara unde, daca dorim sa se faca dreptate, trebuie sa o facem noi", scrie un alt vizitator. Un al treilea spune ca "hotul si-a meritat soarta".
Mai multi utilizatori s-au intrebat pe Twitter daca este reala viteza cu care pagina a primit acest numar mare de like-uri si daca nu cumva acestea au fost cumparate.
Ipoteza este respinsa de Guilhem Fouetillou (@gfouetil), profesor de stiinte politice si fondator al unui institut de analiza a conversatiilor pe Internet. "La pretul pietei negre, 950.000 de like-uri costa 15.000 de dolari. O astfel de investitie este putin probabila", a scris acesta pe Twitter.
Bijutierul din Nisa care a ucis, miercuri, un hot in magazinul sau a fost pus sub acuzare vineri pentru omor si este in arest la domiciliu, monitorizat printr-o bratara electronica. Hotul de 18 ani a fost ranit mortal de un glont tras in spate.
O pagina pe Facebook, de sustinere a bijutierului din Nisa acuzat ca a ucis un hot a ajuns sa aiba, sambata, 1,2 milioane de like-uri. Amploarea fenomenului a suscitat dezbateri si indoieli pe Twitter.
Pe pagina de Facebook, majoritatea utilizatorilor denunta "statul ce a renuntat la misiunea de a-si proteja cetatenii", scrie 20minutes.fr. "Din nefericire traim intr-o tara unde, daca dorim sa se faca dreptate, trebuie sa o facem noi", scrie un alt vizitator. Un al treilea spune ca "hotul si-a meritat soarta".
Mai multi utilizatori s-au intrebat pe Twitter daca este reala viteza