Aflata in afara primelor 10 preferinte ale tinerilor nascuti din 2000 incoace, McDonald's incearca din rasputeri sa-i atraga pe cei care s-au nascut cu un smartphone sau o tableta in mana.
Pentru McDonald's, tehnologia a devenit o necesitate. Introducerea wi-fi-ului in restaurante a fost un prim pas, iar acum plata cu ajutorul smartphone-ului, printr-o aplicatie, reprezinta continuarea incercarilor de reorientare catre tinerii care nu se mai despart de telefoanele inteligente.
Tocmai din acest motiv, fast-food-ul a fost transformat in smart-food, in care clientii McDonald's isi pot comanda si plati mancarea printr-o aplicatie de smartphone, pentru ca in momentul in care intra in restaurant sa-si ridice mancarea fara a mai sta la coada, scrie Daily Mail.
Citiţi mai multe detalii aici
Aflata in afara primelor 10 preferinte ale tinerilor nascuti din 2000 incoace, McDonald's incearca din rasputeri sa-i atraga pe cei care s-au nascut cu un smartphone sau o tableta in mana.
Pentru McDonald's, tehnologia a devenit o necesitate. Introducerea wi-fi-ului in restaurante a fost un prim pas, iar acum plata cu ajutorul smartphone-ului, printr-o aplicatie, reprezinta continuarea incercarilor de reorientare catre tinerii care nu se mai despart de telefoanele inteligente.
Tocmai din acest motiv, fast-food-ul a fost transformat in smart-food, in care clientii McDonald's isi pot comanda si plati mancarea printr-o aplicatie de smartphone, pentru ca in momentul in care intra in restaurant sa-si ridice mancarea fara a mai sta la coada, scrie Daily Mail.
Citiţi mai multe detalii aici