Narcis Neaga, directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, a fost extrem de nemulţumit de modul cum au evoluat lucrările pe tronsonul de drum de la Rovinari la Bumbeşti-Jiu. Neaga a constatat că se lucrează cu „o viteză exagerat de mare”, încât constructorii au reuşit să termine doar 4% din lucrare, în loc de 19%, cât ar fi trebuit până acum. Şeful CNADNR a precizat că pe DN66 „se lucrează” cam ca într-o staţiune, motiv pentru care constructorii vor fi, pentru început, penalizaţi. Totodată, dacă metoda nu funcţionează, contractul ar putea fi reziliat.
Directorul CNADNR a plecat de la Gorj profund nemulţumit de ceea ce a văzut pe tronsonul de drum de la Rovinari la Bumbeşti-Jiu, semn că, nici după şase ani, nu s-a schimbat nimic în bine în ceea ce priveşte reabilitarea acestei şosele. Neaga a constatat, în urma verificărilor pe DN66, că reabilitarea drumului s-a oprit undeva la 4%, deşi, conform graficului de lucrări, ar fi trebuit să fie finalizate cam 19% din ele. Procentul aminteşte de vremurile când pe aici „lucrau”, pe la umbra copacilor de pe marginea drumului, angajaţii de la firma ungurească Vegyepszer şi, mai grav, se pare că şi constructorii actuali le-au moştenit obiceiul. Însuşi Neaga a constatat că se lucrează „ca la staţiune”. Mai mult, spune acesta, scuzele aduse de constructori nu stau deloc în picioare, semn că problema este, şi de această dată, dezinteresul. Neaga, nemulțumit de constructor
„Sunt complet nemulţumit de ceea ce am văzut, atât din partea constructorului, cât şi din partea consultantului. Au un progres exagerat de mare, cu ghilimelele de rigoare, de doar 4%. Dacă privim motivele, şi de o parte şi de alta, acestea nu ţin în faţa unei întrebări simple, de genul «de ce nu lucraţi?». Se găsesc motive de genul «abia am primit documentaţia, cotele nu corespund» sau tot felul de alte lucruri care