Promovarea pe Facebook
Indiferent daca afacerea se desfasoara in mediul online sau offline, daca este vorba despre o companie, o institutie sau un website, ea are nevoie sa se faca cunoscuta.
Dintre retelele de socializare, Facebook iti poate oferi o expunere consistenta in mediul online fata de potentiali clienti, comercianti, jurnalisti, furnizori sau chiar potentiali parteneri. Iata care sunt principalele avantaje pe care ti le aduce un cont de Facebook bine gestionat.
1. Imaginea afacerii tale poate fi administrata si monitorizata mai eficient prin mesajele pe care le transmiti zilnic celor care au apreciat pagina.
2. Poti inregistra, in timp real, feed-back-ul consumatorilor fata de brandul tau, prin like-urile si comentariile lor. Poti cere chiar si un feed-back direct intrebandu-i direct despre activitatea pe care o desfasori.
3. Un cont de Facebook bine-gestionat te poate ajuta sa cresti traficul pe site-ul sau blogul companiei si, implicit numarul de clienti sau potentiali parteneri.
4. Poti urmari activitatea concurentei pentru a te inspira in dezvoltarea propriei afaceri. Astfel poti descoperi tactici sau activitati de dezvoltare sau chiar poti invata din greselile lor.
5. Este cea mai ieftina si rapida cale de a-ti promova imaginea si produsele sau serviciile. Daca ai norocul sa postezi poze sau reclame audio care sa iti promoveze afacerea, iar ele sa placa fanilor tai, ei te pot ajuta sa iti cresti vizibilitatea prin like si share.
Sursa: Informatiiprofesionale.ro Promovarea pe Facebook
Indiferent daca afacerea se desfasoara in mediul online sau offline, daca este vorba despre o companie, o institutie sau un website, ea are nevoie sa se faca cunoscuta.
Dintre retelele de socializare, Facebook iti poate oferi o expunere consistenta in me