MasterCard a lansat un nou concept de promovare a plăţilor online, pornind de la comportamentul utilizatorilor de carduri şi realităţile pieţei româneşti. Dezvoltată în parteneriat cu principalii operatori de telefonie mobilă - Cosmote, Orange şi Vodafone - şi cu sprijinul procesatorilor de plăţi Netopia mobilPay şi PayU, campania stă sub sloganul "Scapă de ghişeism!" şi vizează răspândirea obiceiului de plată online a facturilor. În prezent, în România, aceasta înregistrează valori cu mult sub media europeană.
"Aproape jumătate dintre români au conexiune la internet şi, chiar mai mulţi, carduri bancare, dar numărul celor care îşi plătesc facturile online este încă foarte mic, cu toate că majoritatea furnizorilor de utilităţi au dezvoltat această opţiune. Gradul redus de adopţie, credem noi, se datorează unui singur lucru - puterii obişnuinţei", a declarat Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe.
În cadrul campaniei, plăţile de abonamente, efectuate online cu carduri MasterCard sau Maestro, pe site-urile operatorilor parteneri, intră în tragerea la sorţi pentru 130 de premii. Acestea constau în 100 de biciclete pliabile şi 30 de tablete Samsung Note, în valoare totală de 127.750 de lei.
"E adevărat că obiceiurile se formează în timp şi se schimbă greu, însă mizăm pe faptul că imboldul campaniei va convinge mulţi oameni să-şi plătească prima dată facturile online şi să constate cât de simplu, sigur şi rapid este. Ne asumăm, împreună cu partenerii noştri, rolul de promotori ai plăţilor online de facturi, ştiind că, odată testate personal, acestea îşi găsesc rapid loc în stilul nostru actual de viaţă", a concluzionat reprezentantul MasterCard.
MasterCard a lansat un nou concept de promovare a plăţilor online, pornind de la comportamentul utilizatorilor de carduri şi realităţile pieţei româneşti. Dezvoltată în parteneri