Ca să arate lumii calitatea maşinilor Mazda, producătorii japonezi au testat noua Mazda 3 pe un traseu de 15.000 de kilometri
Filozofia japoneză se aplică de multe ori în modul în care asiaticii îşi construiesc maşinile. Inspiraţi de natură de cele mai multe ori, cei care au schiţat noua Mazda 3 au reuşit să aducă publicului ceea ce aşteptau. O maşină care se bate de la egal la egal cu cele fabricate de germani. În spatele lansării noii Mazda 3 este o poveste interesantă. Pentru a arăta că nu este doar o maşină frumoasă, japonezii au pus la cale un proiect îndrăzneţ, traseul Hiroshima - Franfurt făcut la volanul noii maşini. Mai exact, 15.000 de kilometri, două continente, 30 de oraşe şi nouă fusuri orare. La Frankfurt au ajuns şase din opt. Celelalte două nu s-au stricat ci au întâmpinat probleme birocratice la graniţa Belarusului cu Polonia. Cele care au ajuns au putut fi admirate la Salonul Auto de la Frankfurt, cu un strat gros de noroi, semn că drumul nu a fost uşor. Până la urmă, cine se vede în stare să traverseze Rusia de la est la vest la volanul unei maşini?
Mazda 3 a reuşit şi prin acest test dă un semnal clar că este mai pregătită ca oricând să se lupte cu producătorii germani, mai ales după ce modelul Mazda 6 a cunoscut un real succes.
Ca să arate lumii calitatea maşinilor Mazda, producătorii japonezi au testat noua Mazda 3 pe un traseu de 15.000 de kilometri
Filozofia japoneză se aplică de multe ori în modul în care asiaticii îşi construiesc maşinile. Inspiraţi de natură de cele mai multe ori, cei care au schiţat noua Mazda 3 au reuşit să aducă publicului ceea ce aşteptau. O maşină care se bate de la egal la egal cu cele fabricate de germani. În spatele lansării noii Mazda 3 este o poveste interesantă. Pentru a arăta că nu este doar o maşină frumoasă, japonezii au pus la cale un proiect îndrăzneţ, traseul Hiroshima - Franfu