Clienţii Băncii Comerciale Române (BCR) au efectuat, până în prezent, peste 1,5 milioane tranzacţii de plată la cele 400 de Ghişee Automate (APT) instalate de bancă în unităţile din ţară, cu o valoare însumată de peste 400 milioane lei.
"Printre avantajele utilizării ghişeelor automate se numără rapiditatea în efectuarea tranzacţiilor, durata unei operaţiuni reducându-se de la circa 4 minute la mai puţin de 40 de secunde. Clienţii au înţeles rapid acest avantaj, rata de migrare a operaţiunilor cu numerar de la casieriile BCR la cele 400 de Ghişee Automate ajungând la 60% în august 2013", a declarat Bogdan Marin, Director executiv Direcţia Managementul Canalelor Retail, BCR.
Din totalul operaţiunilor efectuate la Ghişeele Automate, cele mai frecvente sunt plăţile de facturi (60%) şi alimentările cu numerar în conturile proprii efectuate de clienţii BCR.
Operaţiunile de plată a ratelor pentru cardurile de credit BCR reprezintă 20% din totalul tranzacţiilor efectuate cu numerar la aceste echipamente.
"Reţeaua echipamentelor de tip self-service BCR, acceptatoare de numerar, formată din Ghişeele Automate (APT) şi Maşinile Multifuncţionale (MFM) a înregistrat o rată totală de migrare a plăţilor facturi cu numerar de la casieriile unităţilor de 85%", a spus Marin.
Ghişeele Automate sunt echipamente de tip self-service destinate persoanelor fizice clienţi BCR, care permit plăţi de facturi cu numerar, prin scanarea codurilor de bare de pe factură sau prin completarea manuală a datelor de identificarea de pe factură, depuneri de numerar în cont şi rambursarea ratelor de credit/card de credit, exclusiv în lei, numai cu bancnote.
BCR a instalat, în luna septembrie 2012, o reţea de 400 de Ghişee Automate, echipamente acceptatoare de numerar, valoarea investiţiei ridicându-se la circa 2 milioane de euro.
Clienţii Băncii Comerciale Române