La o firmă privată, aţi băga 5.000-6.000 de euro în nişte maşini care valorează doar 500 de euro? La Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri se poate: o Dacie 1310 se vinde cu 650 de lei, dar se repară cu 8.000 de lei, iar un Cielo evaluat la 5.000 de lei este recondiţionat cu 21.000 de lei.
Metchim Iaşi a câştigat în serie, ca singur ofertant, toate licitaţiile organizate de compania condusă de Ovidiu Laicu. Cu 1,8 milioane de lei, firma ieşeană poate trăi liniştită un an întreg pe spatele CNADNR. Dacă nu v-aţi plătit impozitul, fugiţi repede la Fisc să achitaţi, ca să aibă Laicu bani de cheltuială.
Conducerea DRDP recunoaşte că preţurile sunt „cam mari”, dar susţine că nu a avut încotro. „A fost licitaţie publică, s-a câştigat cu preţul cel mai mic. Nu am atribuit eu contractul în mod direct, ca să pot fi acuzat de ceva. Se întâmplă asta pentru că n-am avut bani de achiziţii şi s-a mers pe reparare. Mi-ar fi plăcut şi mie să cumpăr un Duster nou şi să nu merg în teren cu o maşină de pe care curg tablele”, a fost explicaţia lui Ovidiu Laicu, directorul DRDP. Contractul pentru „zona Est” a fost şi el „spart” în cinci, în funcţie de tipurile de autoturisme. Deoarece diferenţa dintre preţul estimat şi cel oferit la adjudecare este infim, sumele trecute în caietul de sarcini rămân valabile.
Detaliile acestei super-afaceri le găsiți în ultimul număr al săptămânalului 7est de luni, 16 septembrie 2013. La o firmă privată, aţi băga 5.000-6.000 de euro în nişte maşini care valorează doar 500 de euro? La Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri se poate: o Dacie 1310 se vinde cu 650 de lei, dar se repară cu 8.000 de lei, iar un Cielo evaluat la 5.000 de lei este recondiţionat cu 21.000 de lei.
Metchim Iaşi a câştigat în serie, ca singur ofertant, toate licitaţiile organizate de compania condusă de Ovidiu Laicu. Cu 1,8 milioane