Corupţia din industria modei este descrisă pe larg într-un articol apărut pe site-ul tabloidului britanic Daily Mail, în care autoarea, editorul de modă Liz Jones, vorbeşte despre cadourile promoţionale, vacanţele şi cardurile de reduceri oferite celebrităţilor de marile case de modă.
Astfel, Liz Jones îşi începe articolul vorbind despre o campanie "atent orchestrată" a brandului Burberry, care a oferit mai multor celebrităţi un model de cămaşă cu inimioare din cea mai recentă colecţie a sa. "E curios să vezi că atât de mulţi oameni celebri - femei şi bărbaţi - au ales, în masă, să poarte o cămaşă cu inimioare creată de Burberry Prorsum, un model care a fost prezentat pentru prima dată pe podiumul de defilare, în februarie, la Săptămâna modei de la Londra", scrie Liz Jones.
Potrivit declaraţiilor jurnalistei britanice, specializată în articole despre modă, Victoria Beckham, Harry Styles, Donna Air, Lily Collins şi Rosie Huntington-Whiteley au purtat în ultimele luni acest model de cămaşă. Modelul cu inimioare a fost imprimat şi pe pantaloni - purtaţi de cântăreaţa Rita Ora şi de prezentatoarea TV Caroline Flack - în luna august.
Liz Jones spune că îi este foarte greu să creadă că toate aceste vedete au cedat, în masă, în faţa "farmecului" acestui model vestimentar, care costă 495 de lire sterline şi care, deşi a fost lansat oficial în luna august, nu mai poate fi găsit în magazine, întrucât stocurile au fost epuizate. "Nu disperaţi, totuşi, pentru că puteţi să cumpăraţi acele inimioare sub forma unor imprimeuri pe mănuşi şi pe poşete", afirmă, cu ironie, autoarea articolui.
"Campanie de marketing atent orechestrată"
Jurnalista britanică ironizează "mania bruscă" care le-a cuprins pe vedetele menţionate şi consideră că, de fapt, este vorba de "o campanie de marketing atent orechestrată" de brandul Burberry, care mizează pe factorul